zondag 27 mei 2012

Over Overbridge en zo...


...het laatste weekend...
Het beloofde filmpje

In mijn vorige post van zaterdagavond beloofde ik jullie een klein filmpje uit mijn klas... Ziehier het resultaat:

Het laatste Surinaamse weekend

Zaterdagavond vertrokken we net na het schrijven van mijn vorige blogpost met z'n allen richting Overbridge Nature Resort, waar we een hut hadden gehuurd om ons laatste weekend op Surinaamse bodem gezellig door te brengen! Het werd een 'lui weekendje' (dat mocht wel na de stage!) waar we genoten van de heerlijke BBQ van Sharif, de zon, onze hangmat en het verfrissende water. 

Enkele sfeerfoto's:
Van links naar rechts: Oela (chauffeur) - Margot - Shahira - Karen - Sharif - Charlotte - Kim - Dorien - ikzelf

Aangezien het in BelgiĆ« vandaag toch een feestdag is heb ik gezorgd voor wat bezigheidstherapie! 

OPDRACHT: "Hoeveel vogels tel je op onderstaande foto's?" :-)


Tot de volgende!
Jonas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten