vrijdag 1 juni 2012

Een kleine terugblik op een groot avontuur...


...bedankt allemaal!

Beste trouwe lezers van mijn blog,

Zo'n 3,5 maanden geleden begon het allemaal. Zenuwachtig pakte ik mijn koffers in voor een 'onbekende bestemming': Suriname. Onbekend voor wat komen zou nam ik in Schiphol de Boeing 747 richting Paramaribo.

Vorige nacht vloog ik alweer terug richting België, met heel wat ervaringen en belevenissen rijker. Ik mocht les geven op de Dothschool, heb heel wat leuke leerkrachten en andere mensen ontmoet, ik heb het geluk gehad om heel wat prachtige dingen in Suriname te zien en mocht logeren bij de geweldige familie: 'de Sheiks"!

De voorbije dagen stonden vooral in het teken van het afscheid nemen. Zo trakteerde ik (samen met Karen) de 320 leerlingen en 20 leerkrachten van de Dothschool op een ijsje, ging ik een laatste keer inkopen doen bij 'de Chinees om de hoek', hadden we woensdagavond de gezellige 'Belgische avond' bij de meisjes uit de Henrystraat en zwaaide ons fantastisch gastgezin (Loris, Renaldo, Shahira, Sharif en Shamir) ons uit wanneer de taxi ons ophaalde richting de luchthaven...

Dat ik de voorbije maanden heel wat heb kunnen bijleren en beleven heb ik ook te danken aan mijn ouders en zus, die mij deze kans gunden. Bedankt mama, papa en zus!

Daarnaast wil ik iedereen bedanken die mijn blog gedurende deze 3,5 maanden regelmatig heeft gelezen en af en toe iets van zich heeft laten horen. Dit heeft me ook heel veel deugd gedaan! 

Als afsluiter van dit allerlaatste blogbericht (nu uit België) staan onderaan dit bericht nog enkele foto's van de allerlaatste momenten uit "Switi Sranan"...

Groetjes (nu uit het koude België...)!

JONAS


2 opmerkingen:

  1. Mooie blog om het af te sluiten!

    Bedankt voor al uw moeite dat je hier in hebt gestopt! :-D
    Ali

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the awesome shahira1 juni 2012 om 09:37

    awesome pics jonas ! je zat als een bawz in de sabakoe ! kom gauw terug ! bedankt voor de leuke memories !! belgium group 2012 was awesome !!! kom gauw terug sukkel :)

    BeantwoordenVerwijderen