woensdag 4 december 2013

I'm going back to Switi Sranan!

Still 2 weeks...

Het aftellen gaat verder en het komt steeds dichterbij! Nog exact 2 weken en ik mag me begeven naar Schiphol Airport voor een lange vlucht naar Paramaribo, met een tussenlanding in CuraƧao. 

Nog 2 weekjes werken en ondertussen de laatste voorbereidingen maken, maar 1 ding weet ik zeker: ik heb er zin in!

Aangezien ik hoogstwaarschijnlijk weer heel wat te vertellen zal hebben haal ik voor alle gemakkelijkheid mijn stageblog nog eens onder het (figuurlijke) stof... Hier zal ik jullie opnieuw op de hoogte houden van mijn (ditmaal vakantie i.p.v. stage) verblijf in het mooiste land ter wereld!

Jonas

Stand van zaken
  1. Toeristenkaart: check!
  2. Verblijfplaats: check!
  3. Vervoer naar de verblijfplaats: check!
  4. Leuke mensen ter plekke: check!
  5. Cadeautjes voor die leuke mensen: euhm... 25% check! :-)
  6. Werk afwerken op het werk: nog bezig...
  7. De zin om te vertrekken: 1000% aanwezig!
  8. Nog een (koude) kerstmarkt bezoeken voor de tropische temperaturen: this & next week!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten