woensdag 18 december 2013

Eens nog een jaar, enkele maanden, enkele dagen...

... and now some hours!

Over enkele uurtjes is het opnieuw zover en begeef ik me richting Schiphol Airport voor een lange vlucht naar Suriname... Om 9u45 vlieg ik eerst naar CuraƧao, daar moet ik 5u10min wachten en vervolgens vlieg ik verder naar het mooie Paramaribo, waar ik zo'n 17u later zal aankomen. In Belgische tijd hoop ik tegen 6u 's morgens aan te komen, meer dan 24u onderweg dus...

Na een laatste drukke werkdag en heel wat ergernissen toen bleek dat er op de teller van de weegschaal "28,4kg" stond en er maar 23kg mee mag belde ik even naar de KLM-hotline om te informeren naar de prijzen voor extra gewicht. Helaas moet je dan meteen voor een hele koffer bijbetalen, waardoor er dus heel wat opnieuw uit vloog... 

Nog even enkele mailtjes beantwoorden, wat televisie kijken en dan richting dromenland, uitkijkend naar de komende dagen...

Switi Sranan, here I come again! :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten