donderdag 2 februari 2012

It's the final countdown!

25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17...
Het aftellen is nu echt wel begonnen! Binnen minder dan 2,5 weken zit ik meer dan 7 300 kilometer hier vandaan! Op 19 februari omstreeks het middaguur stijgt de Boeing Douglas op richting Paramaribo, waar we omstreeks 18u10 plaatselijke tijd (21u10 Belgische tijd) zullen landen. Onze taxichauffeur is al geregeld, die ons naar ons adres zal brengen!


Eens in Suriname hebben we een tiental dagen vakantie, want onze 3 maanden durende stage gaat van start in maart. Ik kijk ernaar uit om les te geven aan de kinderen ginder! Ik zal samen met Karen les geven in de Dothschool, op ongeveer 600 meter van onze verblijfplaats waar we samen met Daphné en Natalie (2 studenten secundair onderwijs) zullen logeren. Van daaruit zal ik ook corresponderen met de klas van meester Jeroen in basisschool Spring in 't Veld van Bellingen. Kinderen van ginder in contact brengen met de kinderen hier is een uitdaging die ik heel graag aan ga!


De laatste inkopen worden gedaan, het visum wordt in orde gebracht, handleidingen worden ingescand, er wordt afscheid genomen van familie en vrienden... Suriname: here we come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten