donderdag 2 februari 2012

Vergeet-mij-nietjes!

Ik wil jullie graag horen!
Ik mag binnen 2,5 weken dan wel 7 300 kilometer hier vandaan verblijven, ik wil jullie toch graag nog horen! Het zou me heel veel deugd doen als ik jullie vanuit Belgiƫ af en toe eens hoor. Daarom hieronder de vergeet-mij-nietjes:


Deze blog


De meest up-to-date info over mijn stage en verblijf zal je op deze blog kunnen lezen. Ik doe mijn best om hem zoveel mogelijk te updaten en te voorzien van foto's die gelinkt zijn aan Picasa. Op deze blog kan je een berichtje achterlaten bij elke post!


Facebook


Heel af en toe zal ik mijn Facebook eens checken. Wanneer ik online ben zal mijn chat aanstaan, dus kunnen we even babbelen! Nieuwe blogposts zal ik indien mogelijk ook aankondigen op Facebook!


Skype


   Voeg me toe op Skype! 
Wanneer ik op Skype zal zitten zal ik steeds aangeven op mijn blog.
Het internet zal ginder veel trager zijn en ik zal het niet steeds ter mijner beschikking hebben. Skypemomenten zal ik dus plannen.

Post

 Normaal gezien zou dit mijn postadres zijn.
Dit zal ik nog bevestigen als ik in Suriname ben.

GSM

Het GSM-nummer waarop je me kan bereiken zal ik ook op de blog vermelden zodra ik in Suriname zit!

Je leest het al: genoeg manieren om in contact te blijven! 

Hallo Zuiden Informatie over het project "Correspondenten in het Zuiden" waar ik aan mee doe samen met de basisschool Spring in 't Veld uit Bellingen kan je terugvinden op www.hallozuiden.be



Geen opmerkingen:

Een reactie posten